Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Hayat Boyu Öğrenme Uygulama ve Araştırma Merkezi, Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü ile Sağlık ve İnovasyon Öğrenci Topluluğu iş birliğinde “Yaşam Boyu Öğrenme Sempozyumu” düzenlendi.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Hayat Boyu Öğrenme Uygulama ve Araştırma Merkezi, Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü ile Sağlık ve İnovasyon Öğrenci Topluluğu iş birliğinde düzenlenen “Yaşam Boyu Öğrenme Sempozyumu”, 26 Mayıs 2025 tarihinde BAİBÜ Kültür Merkezi Pembe Salon’da gerçekleştirildi.
Sempozyuma Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Samettin Gündüz, Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Nazmiye Yıldırım, Hayat Boyu Öğrenme Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü Prof. Dr. Hamit Coşkun, akademisyenler, 60+ Birlikte Öğrenme Üniversitesi’nin kıymetli büyükleri ile Hemşirelik ve Psikoloji bölümlerinde öğrenim gören öğrenciler katıldı.
Açılış konuşmalarının ardından Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Nurhan Çingöl moderatörlüğünde “Hemşirelikte Yaşam Boyu Öğrenme” başlıklı panel gerçekleştirildi. Panelde İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa Florence Nightingale Hemşirelik Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Emine Şenyuva ile İzzet Baysal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Diyabet Eğitim Birimi’nden Dr. Satı Can sunum yaptı.
Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Nazmiye Yıldırım moderatörlüğünde gerçekleştirilen “Yaşam Boyu Öğrenme Deneyimleri” başlıklı ikinci panelde ise Hemşirelik Bölümü 35 yaş üstü lisans öğrencisi Özlem Abalı, 60+ Birlikte Öğrenme Üniversitesi temsilcileri Günay Kılıç ve Güler Çizmeci ile Anneler Üniversitede Okulu temsilcisi Sevda Adık tecrübelerini paylaştı.
Program, soru-cevap bölümünün ardından teşekkür plaketlerinin takdimi ve toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.